מוטי בבצ'יק - מה מקבל ליצמן בתיק השיכון, ומה הוא מתכנן - גלובס - מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום:. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי.

עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית.

מוטי בבצ'יק - Chiconas: מוטי בבציק : האדם הבולט בסביבתו של ...
מוטי בבצ'יק - Chiconas: מוטי בבציק : האדם הבולט בסביבתו של ... from img.mako.co.il
פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית.

גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב.

היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. מוטי סובל משיתוק ברמה גבוהה המסב לו סבל רב. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. מעצרו הוארך עד ליום שלישי. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן.

הוא רביעי מתוך תשעה ילדים. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי.

בין הרבי מגור לשרה נתניהו: ראש לשכת ליצמן יהפוך ליורש ...
בין הרבי מגור לשרה נתניהו: ראש לשכת ליצמן יהפוך ליורש ... from www.makorrishon.co.il
פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. מוטי סובל משיתוק ברמה גבוהה המסב לו סבל רב. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: הו הא מי זה בבצ'יק: בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. גם מוטי בבצ׳יק, יועצו ומקורבו של השר יעקב ליצמן, נעצר במסגרת הפרשה. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0.

החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק.

מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. Your browser does not support html5 video. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: הוא רביעי מתוך תשעה ילדים. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר. עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית.

מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר.

בבצ'יק : בעולמם של חרדים: הרב הצדיק מגור ר' שלמה צבי אלתר ...
בבצ'יק : בעולמם של חרדים: הרב הצדיק מגור ר' שלמה צבי אלתר ... from img.mako.co.il
מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות.

אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי:

נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. הו הא מי זה בבצ'יק: Your browser does not support html5 video. בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו.